• یکشنبه 16 اردیبهشت 1403
  • الأحَد 26 شوال 1445
  • 2024 May 05
دو شنبه 3 تیر 1398
کد مطلب : 61648
+
-

آغاز عملیات اجرایی  ۲۰ طرح ورزشی  در مرکزی

مدیر کل ورزش و جوانان استان مرکزی گفت: عملیات اجرایی ۲۰ طرح ورزشی در نقاط مختلف شهری و روستایی این استان آغاز شد. «عابد حقدادی» در گفت‌و‌گو با ایرنا افزود: اعتبار پیش‌بینی شده برای ساخت این طرح‌های ورزشی ۲۵۰ میلیارد ریال است که بخشی از آن از محل منابع ملی و بخشی نیز از اعتبارات استانی تامین می‌شود. 

وی ادامه داد: تالار مسابقات و سالن هزار نفری شهر محلات، پیست تمام‌فول تارتان اراک، سالن 3 هزار نفری و بزرگ‌ترین تالار مسابقات استان مرکزی با رعایت استانداردهای بین المللی، سالن ورزشی دستجان اراک، سالن ورزشی جوادیه خمین و شهر کمیجان از مهم‌ترین طرح‌های ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان مرکزی در سال جاری است.

 مدیر کل ورزش و جوانان استان مرکزی بیان کرد: سالن ورزشی چند منظوره راونج دلیجان، زمین چمن مصنوعی فجر ساوه، سالن طبقاتی مامونیه، سالن ورزشی شهر مهاجران و سالن ورزشی چند منظوره شازند از دیگر طرح‌های ورزشی امسال این استان است. حقدادی اظهار کرد: ساخت زمین چمن مینی‌فوتبال روستایی در روستاهای امیرآباد فراهان، خورهه محلات، رباط دلیجان، لوزدر شازند، ضامنجان اراک، باغ شیخ ساوه، ورده زرندیه، گازران خنداب و دودهک دلیجان نیز از دیگر طرح‌های اداره کل ورزش و جوانان استان مرکزی در سال جاری است. 

وی بیان کرد: طرح‌های ورزشی مختلفی نیز در مناطق حاشیه‌نشین و کم‌برخوردار شهرستان‌های اراک و ساوه برنامه‌‌ریزی شده که با تأمین اعتبارات، عملیات ساخت آنها کلید می‌خورد. 

مدیر کل ورزش و جوانان استان مرکزی اظهار کرد: توسعه ظرفیت‌های ورزشی در بخش حرفه‌ای و همگانی گام اصلی در ساختن جامعه‌ای پویا و فعال است که این موضوع در دستور کار اداره کل ورزش و جوانان استان مرکزی قرار دارد و در همین راستا سال گذشته نیز چند طرح ورزشی نیمه‌تمام تکمیل و در اختیار مردم قرار گرفت.
 

این خبر را به اشتراک بگذارید